Indien u als bedrijf of als particulier uw zoektocht naar een geschikte woning uitbesteedt aan Premium Housing ziet het proces er als volgt uit:

 

  • Kennismaking en opstellen van uw zoekprofiel. Dit kan plaatsvinden op een locatie naar wens: Kantoor van de makelaar, uw kantoor, hotel of Schiphol.
  • Uitzetten van uw zoekprofiel bij de makelaars binnen het netwerk van Premium Housing. Hierbij screenen wij de woning op de door u gestelde voorwaarden.
  • Plannen van een bezichtigingstour. Hierbij combineren wij ons aanbod met dat van de andere verhuurmakelaars.
  • Het bezichtigen van de woningen waarbij er tijd wordt gereserveerd om de woonomgeving te verkennen.
  • Evaluatie van bezichtigingen.
  • Het voeren van de onderhandeling op huurprijs en overige voorwaarden namens u waarbij wij uw belangen behartigen.
  • Opstellen van de huurovereenkomst of indien de verhuurder deze aanlevert controleren op juistheid in uw belang.
  • Begeleiden van de financiële afhandeling.
  • Begeleiden aansluiten van energie, water en internet/TV leverancier.
  • Tijdens de sleuteloverdracht toezien op juiste oplevering.
  • Het opstellen van een uitgebreid inventaris- en inspectierapport met bijbehorende digitale fotorapportage. Een kopie wordt na de oplevering digitaal naar u verzonden.
  • In ontvangst nemen van:
  1. copy van een geldig legitimatiebewijs; Het originele exemplaar dienen wij in te zien.
  2. bewijs van uw financiële draagkracht: In loondienst? Uw arbeidsovereenkomst, drie salarisstroken en/of een recente werkgeversverklaring. Als ondernemer? Recent en origineel uittreksel van de KvK en een originele accountantsverklaring
  3. Verklaring van uw huidige verhuurder indien u eerder heeft gehuurd.

 

De kosten:

Minimaal 1 maand huur en maximaal 10% van de gepubliceerde vraagprijs. De kosten variëren per regio en de gekozen uit te voeren werkzaamheden.